CRM

enova CRM

Modu┼é CRM stanowi doskona┼ée, zaawansowane narz─Ödzie wspierania relacji z klientami. Aplikacja wykorzystuje szeroki zakres danych operacyjnych firmy b─Öd─ůc w pe┼éni zintegrowana z pozosta┼éymi modu┼éami systemu. Dzi─Öki temu uzyskuje si─Ö bardzo szybki dost─Öp do r├│┼╝norodnych danych zgromadzonych w ca┼éym systemie bez konieczno┼Ťci prze┼é─ůczania si─Ö pomi─Ödzy wieloma ekranami czy aplikacjami. enova CRM poza typowymi dla system├│w CRM funkcjonalno┼Ťciami zosta┼é dodatkowo wyposa┼╝ony w narz─Ödzia obs┼éugi zlece┼ä serwisowych i wypo┼╝yczalni. Wa┼╝nym atutem aplikacji s─ů jest szerokie mo┼╝liwo┼Ťci konfiguracji i dopasowania do potrzeb Klienta.

Produkt został nagrodzony przez Microsoft i uzyskał Grand Prix CRM 2007!

Wybrane funkcjonalno┼Ťci modu┼éu:

  • ewidencjonowanie danych o kontrahentach i kontaktach z nimi w oparciu o wsp├│ln─ů baz─Ö danych,
  • rejestracja zada┼ä - aktywno┼Ťci do wykonania oraz zdarze┼ä - aktywno┼Ťci wykonanych np. notatka z rozmowy telefonicznej lub informacja o otrzymaniu pisma od klienta,
  • tworzenie korespondencji seryjnej i tworzenie szybkich wydruk├│w dla wybranych klient├│w lub automatyczna wysy┼éka poczt─ů elektroniczn─ů,
  • automatyczne rejestrowanie korespondencji seryjnej jako zdarzenia zwi─ůzane z danymi kontrahentami,
  • swobodna konfiguracja zakresu ogl─ůdanych danych,
  • tworzenie r├│┼╝norodnych analiz.

Moduł dostępny jest w Pakiecie Srebrnym oraz Złotym.

Poznaj jeszcze więcej funkcji modułu w pakiecie Złotym.

  • definiowanie w┼éasnych rodzaj├│w aktywno┼Ťci,
  • ┼é─ůczenie zada┼ä i zdarze┼ä zwi─ůzanych z danym klientem w projekty,
  • tworzenie kampanii poprzez ┼é─ůczenie grup projekt├│w zwi─ůzanych z wieloma klientami,
  • mo┼╝liwo┼Ť─ç do┼é─ůczania dokument├│w z r├│┼╝nych modu┼é├│w systemu do zada┼ä, projekt├│w i kampanii.

Pobierz pełny opis modułu.

 

IKS-NET

© 2008 IKS-NET.