e-HelpDesk

 

Produkt:


eHelpDesk - Elektroniczy system wspieraj─ůcy obs┼éug─Ö zg┼éosze┼ä dla dzia┼éów IT

 

 

Potrzeby i korzy┼Ťci klienta, które produkt realizuje.

 

Co robi─ů pracownicy dzia┼éu IT? Dlaczego tak d┼éugo musz─Ö czeka─ç na napraw─Ö mojego komputera/aplikacji? Nie mog─Ö pracowa─ç, a informatycy nic z tym nie robi─ů.

Czy spotka┼ée┼Ť si─Ö z takimi stwierdzeniami? S─ů one czasami prawdziwe, czasami bardzo krzywdz─ůce. Im wi─Öcej systemów informatycznych i aplikacji wykorzystujemy w firmie tym wi─Öcej potencjalnych problemów mo┼╝e si─Ö pojawia─ç. Przep┼éyw informacji od u┼╝ytkownika do administratora (lub firmy zewn─Ötrznej) jest cz─Östo w─ůskim gard┼éem zmniejszaj─ůcym produktywno┼Ť─ç i generuj─ůcym niepotrzebne, stresuj─ůce sytuacje. Z naszego do┼Ťwiadczenia wiemy, ┼╝e prosty i intuicyjny sposób zg┼éaszania problemów jest podstaw─ů do szybkiej realizacji zlece┼ä, planowania i rezerwacji zasobów oraz raportowania ich rozwi─ůzania. Pomaga kierownikom dzia┼éów IT w du┼╝ych przedsi─Öbiorstwach zarz─ůdza─ç dzia┼éem oraz stanowi swojego rodzaju baz─Ö wiedzy pozwalaj─ůc─ů minimalizowa─ç czas potrzebny do pozytywnego zamkni─Öcia zlecenia. Dlatego te┼╝ in┼╝ynierowie IKS-NET stworzyli system eHelpDesk. Poprzez intuicyjny interfejs dost─Öpny z poziomu przegl─ůdarki internetowej ka┼╝dy pracownik mo┼╝e zg┼éosi─ç problem, okre┼Ťli─ç jego wa┼╝no┼Ť─ç i ┼Ťledzi─ç post─Öpu w jego realizacji. Kierownicy dzia┼éów IT mog─ů przypisywa─ç zasoby (ludzi) do realizacji poszczególnych zada┼ä oraz otrzymuj─ů raporty z czasu i sposobu ich realizacji. System idealnie sprawdza si─Ö równie┼╝ wtedy, gdy nie mamy dedykowanego dzia┼éu IT i korzystamy z wiedzy firmy zewn─Ötrznej, gdy┼╝ lepiej pozwala kontrolowa─ç koszty oraz sposób/czas (efektywno┼Ť─ç) realizacji zlece┼ä.

 

Potencjalni odbiorcy  produktu

 

Rozwi─ůzanie bardzo skalowalne od ma┼éych (SBS) do bardzo du┼╝ych przedsi─Öbiorstw.

 

Procedura postępowania w przypadku Państwa zainteresowania

 

W przypadku klienta zainteresowanego wdro┼╝eniem eHelpDesk in┼╝ynier firmy IKS-NET kontaktuje si─Ö z osobami technicznymi w celu okre┼Ťlenia rzeczywistych potrzeb, oczekiwa┼ä i aktualnej konfiguracji ┼Ťrodowiska klienta.  Pozwoli nam to przygotowa─ç harmonogram i oszacowa─ç koszty wdro┼╝enia rozwi─ůzania co z kolei umo┼╝liwi przygotowanie oferty handlowej dla klienta.
Po podpisaniu zlecenia na wykonanie us┼éugi dzia┼é in┼╝ynierski jest w stanie przyst─ůpi─ç do realizacji projektu w zale┼╝no┼Ťci od dost─Öpnych aktualnie zasobów.

 

 

 

IKS-NET

© 2008 IKS-NET.