Dedykowana opieka serwisowa

NO TRANSLATION AVAILABLE

 

Wszystkie systemy i infrastruktury muszą być utrzymywane w sprawności aby inwestycje w nie poniesione stale przynosiły zyski.

 

Nasz zespół jest przygotowany na wsparcie Państwa w realizacji tego odpowiedzialnego zadania. Forma współrpacy i jej zakres oczywiście zależą od Państwa indywidualnych potrzeb, które muszą być określone podczas wstępnej, bezpłatnej analizy.

 

Poniżej przedstawiamy skrótowo kilka  poziomów w zakresie monitoringu, które najczęściej wybierane są przez naszych klientów.

 

  • Zielony - podstawowe czynności wykonywane niezależnie od klienta
    - Sprawdzenie możliwości zalogowania się na serwer
    - Sprawdzenie czy występują błędy w logach, zapis logów, zapisanie i przekazanie informacji o ewentualnych błędach
    - Sprawdzenie wykorzystania podstawowych zasobów sprzętowych urządzenia i raport z wyników
  •  

  • Żółty - wizyta osobista i podstawowe czynności wykonywane na miejscu po uprzednim uzgodnieniu z klientem terminu wizyty:
    - Raport z temperatury, wilgotności serwerowni przy wykorzystaniu miernika zapisany w dzienniku serwera po powrocie
    - Wykonanie okresowej konserwacji sprzętowej urządzeń (przedmuchanie, ocena wizualna) ? raport wykonania
  •  

  • Pomarańczowy - pakiet zapewniający utrzymanie dostępu do danych na poziomie zdefiniowanym w umowie:
    - Przygotowanie i wdrożenie planu wykonywania kopii zapasowych dla klienta - zatwierdzony dokument potwierdzony przez obie strony
    - Monitoring poprawności wykonania kopii zapasowych na podstawie zaplanowanego harmonogramu
    - Testowe (losowe) odzyskanie wybranego pakietu danych potwierdzające prawidłowy stan kopii zapasowych ? czynność wykonywana raz w miesiącu o ile umowa z klientem nie mówi inaczej
  •  

  • Czerwony - pakiet rozszerzony zapewniający automatyczną reakcję w przypadku zgłoszenia lub wykrycia błędu mającego wpływ na poprawną pracę urządzenia:
    - Każdorazowe przygotowanie raportu do klienta o przyczynie (jeśli da się ją ustalić) i sposobie jego rozwiązania
  •  

  • Srebrny - pakiet zapewniający uruchomienie urządzenia w przypadku awarii software w czasie 1 NBD w przypadku awarii sprzętowej 1 NBD po dostarczeniu sprzętu przez dystrybutora
    - Uwaga: Dla tej usługi wymagane jest podpisanie umowy na pakiety: zielony, pomarańczowy, żółty
  •  

  • Złoty - pakiet zapewniający uruchomienie urządzenia w przypadku dowolnej awarii (z wyłączeniem stanów klęski żywiołowej, ataków terrorystycznych itp.) w czasie 1 NBD
    - Uwaga: Dla tej usługi wymagane jest podpisanie umowy na pakiety: zielony, pomarańczowy, żółty oraz umowy na sprzęt (technologie) zastępczą pozwalającą przywrócić funkcjonalność w zadeklarowanym czasie
  •  

  • Platynowy - pakiet indywidualny negocjowany każdorazowo z klientem obejmujący:
    - Wybór pakietu srebrnego lub złotego
    - Indywidualne czasy reakcji na zdarzenie
    - Spersonalizowane narzędzia monitoringu
    - Dedykowany system raportowania
 

IKS-NET

© 2008 IKS-NET.